Obchodné podmienky

Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávky cez internetovú stránku www.malovaneumenie.sk, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.

Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim.

Kontaktovať nás je možné buď prostredníctvom e-mailu Malovaneumenie.sk@gmail.com, alebo telefonicky na mobilnom čísle 0914 262 362 .

Orgán dozoru: Inšpektorát SOI so sídlom v Prešove pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov .

I. Objednávka

1. Kupujúci objednáva tovary predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.malovaneumenie.sk písomnou formou cez e-shop alebo e-mailom či telefonicky. Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzatváraná na diaľku.

2. Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť meno a priezvisko, poštovú adresu, telefónne číslo, e-mail (fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, fakturačnú adresu), názov tovaru a počet kusov, spôsob dopravy a spôsob platby. Objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky.

3. Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru a podobne).

4. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Najneskôr do 24 hodín (v pracovné dni) sa predávajúci e-mailom skontaktuje s kupujúcim a potvrdí prijatie objednávky. Od tohto termínu je objednávka pre kupujúceho záväzná.

5. Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to do 24 hodín od doručenia emailu o prijatí objednávky predávajúcim. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou, a to e-mailom. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci kupujúcemu tiež výlučne písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.

II. Dodacie lehoty

1. Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy produktov rôzne. Spravidla je štandardná doba dodania 5 až 10 pracovných dní od prijatia platby na účet predávajúceho (platba vopred) alebo odo dňa oznámenia o spôsobe platby na dobierku.

Doba dodania sa môže predĺžiť aj v prípade nepredvídateľných situácií, ako strata alebo poškodenie zásielky prepravcom, zlé poveternostné podmienky, skryté vady zistené až pri balení zásielky a pod.

III. Cena, platobné podmienky a prepravné

1. Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.

2. Spotrebiteľ uhrádza platbu dobierkou alebo prevodom/vkladom na účet predávajúceho.

3. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť do 7 dní za tovar kúpnu cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V opačnom prípade bude jeho objednávka zrušená.

4. Spôsob dopravy si volí spotrebiteľ sám cez formulár objednávky v e-shope alebo pri inom spôsobe komunikácie. Spotrebiteľ si môže zvoliť spôsob dopravy, a to: a) osobným odberom b) kuriérom (zasielateľskou službou)

5. Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená kupujúcemu pri potvrdení objednávky. Prípadne predávajúci odporučí kupujúcemu lacnejší variant dopravy.

IV. Preberanie tovaru

1. Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar na adrese uvedenej na objednávke. V prípade opätovného zasielania zásielky z dôvodu jej neprevzatia, znáša prepravné náklady kupujúci.

2. Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

3. Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na kupujúceho, ktorý má produkt v držbe, má kupujúci všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.

4. Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteľa.

5. Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na kupujúceho momentom prevzatia kupujúcim alebo jeho splnomocnencom.

V. Odstúpenie od zmluvy

1. Spotrebiteľ je oprávnený podľa zákona č. 102/2014 §7 ods.1 bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa vyššie uvedeného zákona. O odstúpení od zmluvy musí kupujúci predávajúceho informovať písomne, a to e-mailom.

2. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom formulára pre odstúpenie od zmluvy.

3. Po spracovaní formulára pre odstúpenie od zmluvy predajca kontaktuje kupujúceho o podmienkach vrátenia tovaru, ako aj o podmienkach pre vrátenie platby za tovar a poštovného, ktoré kupujúci hradil pri kúpe tovaru.

4. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v prípade, ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo produktu určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

VI. Záruky

Na dekoračný tovar a umelecké diela sa vzťahuje skrátena záruka podľa zákona.

Na čo sa nevzťahuje záruka :

Záruka sa nevzťahuje na výrobky, ktoré boli skladované alebo montované nesprávne, nevhodne používané, pozmenené, alebo ošetrené nevhodnými čistiacimi metódami alebo nesprávnymi čistiacimi prostriedkami.

Záruka nepokrýva bežné opotrebenie, zárezy, škrabance alebo poškodenia spôsobené nárazom v dôsledku nehody. Ak výrobky, ktoré na to nie sú určené boli umiestnené vonku alebo vo vlhkom prostredí, alebo ak boli použité na iné ako domáce účely (pokiaľ nie je uvedené inak).

Záruka nepokrýva nepriame škody.

Práva kupujúceho v zmysle platných právnych predpisov tým nie sú dotknuté.